Meryyy20 ewt sakin bir kadın doğru iyide bir doktor çok tanıdığım komşu falan hep saide hanıma gitti hatta bizim gelin de onda doğum yaptı 🥰 sadece şöyle bir eksi yanı var sen bişeyler sormadan söylemiyor malesef 🙄 bu arada canım aynı hastanede Dr. Yeşim hanımda var onuda çok tavsiye ediyorlar bilgin olsun 👍🏻