Devoycem Bol hurma ye merdiven çık gez dolaş benim kızımda da aynıydı 40+5 de Doğum yaptım o gecenin sabahında zorunlu yatışım vardı hastaneye ve o gece sancım tuttu evde sancı anında tuvalete oturur gibi hareketler yaptım bol yürüdüm evde çektim sancımı sabah hastaneye gittiğimde doğumumu yaptım. Bide Meryem ana otu var inanırmısın bilmem ama araştır bulma imkanın varsa bul onun çok ama çok faydası var ama inanmak lazım. Ben onun çok yararını gördüm koy suya dualarını oku günlük 3 yudum iç Allah’ın izniyle sancın da olur normal de yaparsın. Mevlamın izniyle tatlım 😊🤲🏻