Happy_m1m 32+2 deyim idrar yolu enfeksiyonum var inanilmaz kasık agrim oluyor yurumemi bile etkilemeye basladi oturduktan sonra kalkarken cok zorluyor. Basina gelen varmi ? Acaba enfeksiyondanmi bu kadar agri yoksa son zamanlar boyle agri cekiyormu herkes anlamadim 😏😏
CerenAkbulut Happy_m1m doktora gitmediniz mi enfeksiyonunuza bakmadılar mı? Bakmadıysanız acilen gitmeniz lazım, bebeğe çok zararlı vücuttaki enfeksiyon.
BirVeraAnnesi35 Happy_m1m enfeksiyon kasık ağrısı yapar canm ama bu haftalarda da zaten kasık ağrısı oluyor doktoruna danışıp idrar testi yaptırıp ilaç tedavisine başlaman en doğrusu gerçi bende ne ilaçlar kullandım bana mısın demedi hiç
ilknuryzc1 Happy_m1m bence bu haftalarda normal cnm. Enfeksiyonla alakalı değildir. Bende de var enfeksiyon ağrı falan yapmıyor sadece sık wc ye gidiyorum
Hzlhakko Happy_m1m kasılma sancı ağrı oldukça erken doğumu tetikleme gibi bir etkisi olabilir tedavi edilmeli sancın varsa nst falan bakılmalı pek iyi bir durum değil enfeksiyon
Kimyageraylon Bende de enfeksiyon var ilaç kullandım ama geçmedi. Bazen bende de yürüme zorluğu yapıyor kasık ağrısı yapıyor. Bende 26. Haftadayım.