Deletedmom2224 Gamzenes ee o zaman neyi soruyorsunuz? Aslan gibi yegenlerinizin şuan bir şeyi olmaması ilerde olmayacağı anlamına gelmez bu arada
07052019 Gamzenes resmen sigarayı savunmuşsunuz, bir de neden utanayım diye soruyorsunuz. Madem içmiyorsunuz, ne diye böyle bir şey soruyorsunuz? Tepkileri görünce mi karar verdiniz içmiyorum demeye? Hayret bişey ya..
Decetinky Merak etmeyin baslarda icseniz bile karnınız büyüdüğünde icmeyeceksiniz icilen ortamda bile durmayacaksınız:) bende cok zorlanmıştım 8.ayımdayım hala cok zorlanıuorummmm ama icmeyelim
HvvGlKrdl Gamzenes hamilelikte yoksa bile bebek digduktan sonra ya da buyuyunce riskleri cok fazla.. Akrabalarinizda olmadi diye sizde de olmayacak diye bisey yok.. Kendin bilirsin yine canim ama bebeginin sagligi icin ve sonradan vicdan yapmamak birakmaya calis.. Allah kolaylik versin insallah 🙏
ylzzz Gamzenes benim kuzenim jinekolog kendi eşine içebilirsin dedi günde 4 tane içti valla çocuğumuz tadını bilerek doğar demiş gelinin dediği bu 😃
ylzzz Ama yarın birgün bebeğinde bişey var derlerse en ufacık bişeyde acaba sigaradan mı diye o kadar pişman olur kendini yersin ki içme bence ben bıraktım ve şimdi denediğimde içemiyorum artık canım da istemiyor 2 ay sık dişini alışıyorsun
Iimran Gamzenes hamileliğinde sigara içen annelerin bebekleri içmeyen annelerin bebeklerine oranla ilerleyen yaşlarda epilepsi hastası olma ihtimali çoook yüksek araştırın. Aslan gibi yeğenlerinize burdan selamlar 🤗
BURCU-123 Ben bir bardak fazla cay içince vicdan azabı cekiyorum siz sigara zarar verir mi diye soruyorsunuz mantık dışı . Sigaranın ne kadar zararlı olduğu üzerinde bile yazarken:) 😂