Gamzelim06666 tedavi için en az 1 yıllık evli olman gerekiyor. Hiçbir sorun yoksa yine bi müddet ilaçsız takip ediyor. Eğer sorun varsa ve yönelik tedavi yapıyor. Diyelimki eşinde de sende de bi sorun yok klomen (yumurta geliştirici hap) ve çatlatma iğnesi veriyor. Rahim filmi çektiriyor. Bizde hiçbir sorun yoktu önce rahim filmi çektirtti doktorum tüplerim açık çıktı. Korkulacak bi işlem değil. Rahim filminden sonra gebi kalan çok oluyür ama ben kalamamıştım. Sonra klomen başladı. Üçüncü klomenimde kaldım gebe. Ama sen daha yeni evlisin bunları hiççç düşünme bence. O sana kendiliğinden gelecek bebişin en hayırlı zamanda.