Gulsah_61 Herşey çok güzel diyorlar gerçekten öyle mi kafam çok karıştı kızlar orada doğum yapanlar veya yapan yakını olanlar var mı acaba
Limonlusu Gulsah_61 ben hemşireyim Doğumhanesinin tertemiz ve ayrı odalar şeklinde olduğunu söyledi arkadaşlarım. Kendimde orda Doğum yapmayı planlıyorum
Gulsah_61 Tugba29 normal değil sanırım hani gününüz belli ya ondan sordum 😇ve rabbim hayırlıysa sağlıkla bebeğinizle çıkmayı nasip etsin.. bide doğumdan sonra yazarsanız çok güzel olur 🥰
Tugba29 Gulsah_61 ınsallah nasıp olursa seve seve yazarım :) sezeryan bakalım ilki sezeryandı ikinci mecbur artık