Mebos bnm açlık sürekli 120lerde oluyodu dün 2 saat sonra tokluk 100 cıktı bugun aclık 78 tokluk 153 cıktı doktorum şeker yüklemesi yapalım ona göre insilün başlanabilir dedi kadın dogumcum dahiliyeye yönlendirdi ama şeker ölcümleri yaptırdım orada şeker yüklemesini kadın dogumcum yaptırması lazım sürekli sorumluluktan kacıo başka bir doktora cıkıcam nasipse