Duru Merhaba hanimlar 5.aya kadar kac kilo aldiniz ve çatlaklar icin kullandiginiz krem ya da bitkisel yöntemler var mi
Damla________ Duru her ayı kaydettim 5 kilo aldım 6 da 2 aldım şuanda 7. Aydayim 32.haftamda tartilicam
Seyda34 Duru 2 kilo almıştım ozamanda çatlak kremler vaseline (original olan ) ve aynısefa yag kremi kullanıyorum
hetamamcanim Ben 6 ya kadar sadece 1.500 kilo almıştım hergün yağ krem sürmeme rağmen 7ayda çatladı ki karnım çok çıkmamıştı bile genetik kesinlikle bünyeyle alakalı ama 😥
Mine hetamamcanim 25+1 olduk 3 kilo almışız 🤗çatlakta biraz genetik vücuda bağlı gibi ben de sürekli nemlendirici falan baştan beri kullandım ama hep çatladı karnım daha yeni çıkmaya başladı üstelik
SenemAlmasulu Arkadaşlar bugün 4 aylık oldum ama aldığım iki kilo gitmiş tekrar kötü bişeyler yoktur inşallah değil mi neden olabilir fazlada istifra etmiyorum bebeğim iyidir dimi 😢
Tugba SenemAlmasulu canım ben 4 buçuk aylığım ve ilk aydan beri 10 kilo verdim endişelenme bebeğin senden alıyor şu an bi sıkıntı olsaydı doktorun soylerdi son aya saklıyoruz sanırım kiloları 😊
hetamamcanim SenemAlmasulu ben ilk dört ay 10kilo verdim sıkıntı yapma zaten başlarda bebiş senin depodan besleniyor olağan birşey ilk aylar kilo kaybı
Rain81 Duru 28 haftalık hamileyim +1 kilo aldım, çatlaklar için birşey yapmıyorum çünkü ne yaparsan yap çatlayacağı varsa çatlıyor, cilt yapısıyla alakalı
Kaderunsal 31+4 haftalığım toplamda 2 kilo almışım çatlak için hiç bisey kullanmadım suan çatlağım yok ama kakao yağının iyi geldiğini duymustum
Burcuk Duru 22. Hafta +4 . Çatlak için badem kayısı yağı. Bebe yağları kullanıyorum . Bazı günler kaşıntı oluyo hemen kremlemiyorum . Bi sabah bi akşam yürüyorum. Yağlardan Kokuyormuşum eşim öyle diyor 🤔 her gün düşümü alırım ama yağlar güçlü kokuyorsa demek ki
SenemAlmasulu Tugba inşallah öyledir canım sağol çarşamba randevum var bakalım iyi şeyler söyler inşallah 😊
Kaderunsal iremugurlatasoy ben alamadım tam tersi kilo bile verdim 2 gün sonra 7 bitcek bakalm son durum ne olcak