Burcubrc yazacaklarımın kimseyi etkilemesini istemem. Annemde çift rahimliydi ve 3 çocuk doğurdu.
Bende hamileyken öğrendim düşük yaptım. Ama 3 doktorla görüştüm. 2 doktor düşüğün sebebi bu diyemeyiz dedi.
Diğer doktorda ilaçla düşük yaptıysan rahminle ilgili değildir dedi.
3 doktorda ameliyata gerek yok dedi.
Ben elimden geleni yaptığıma inanıyorum Allaha bıraktım.
Sizde önleminizi alın.