Eda3527 Kızlar merhaba hamilelik nasıl geçiyor bebişlerin durumları nasıl ve kaç gramlar acaba bizimki çok şükür bi sıkıntımız yok ve herşey yolunda devam ediyor şükürler olsun 🙂
Ilknur_emin Eda3527 biz 22 haftaligiz ablası durumumuz iyi çok şükür. Hareketlerimizi ara ara hissediyoruz
Hilaliko Eda3527 cok sukur bugunumuze bızde 21 haftalık olduk 20 haftalıkken 350 gram 24 cm di bakalım haftaya ayrıntılı ultrasonumuz var 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 Hareketlerını ara ara cok az pıt pıtlarını hıssedıyorummm 🤲🏼🤲🏼
neviinn Eda3527 17 haftayken 180 gramdı şuan 20+5 ne durumda bilmiyorum ☺️ Hareketlerini tamamiyle hissetmek için sabırsızlanıyorum ara ara hissediyorum çok kısa sürüyor
Cilek_kentli Eda3527 Bizim de şu anlık iyi gidiyor şükür. Geceleri uyanmalar dışında. Sağ sola yatmaya çalışıyorum düz yatmış şekilde uyanmış oluyorum. Belime vuruyor ağrısı. 21+1 de 478 gramdı. Iyi dedi doktorumuz 😊
Eda3527 Hilaliko maşallahhh bizde 21 haftaya gircez Pazartesi ama ben 18 haftamda hissetmeye başladım 🙈🤩
Eda3527 neviinn neviinn bizde 20+5 deyiz bende hissediyorum artık ve çok güzel maşallahhh hepimize kızlar🧿🧿🧿
Hilaliko Eda3527 benım ılk hamılelıgım bırde bıraz kılolu kaldım oyuzden doktorum gec hıssetmen normal dedı 🙄
Eda3527 Cilek_kentli sağ sol sıkıntısı bendede var maalesef ama napalım bebişler için dayanıyoruz işte onlar iyi olsunda elbet uyuruz galiba😊🙈
SuleDoruk Eda3527 18 haftalıkken 300 gr 20 cmdi. Şimdilik sıkıntı yok. Hareketlerini hissetmiyorum hala 🙄 Üstelik karnım da yok. Dilediğim gibi yatabiliyorum çok şükür.
Cilek_kentli Eda3527 Aynen canım onlar sağlıklı olsun da 😊 Hareketlerini hissedince her şeyi unutuyor insan. Ne ağrı kalıyor ne uykusuzluk. Bu günümüze şükür 😍
Xedice_12 23+0 haftalık hamileyim Dün detaylıya gittim . 473 gram , 26 cm . Tüm orqanları normal çok şükür . 19 haftamdan hiss ediyorum hareketlerini . Hər gün daha da güçleniyor