Neslihan7153
Kızlar hamilelikte genel anlamda kuruluk oldu ben de ama 28. Haftadayım iki haftadır bir elimde parmak arası aşırı kuruluk kaşıntı var zeytinyağı krem sürüyorum geçmiyor canımı yakıyor artık böyle bişe ile karşılaşan var mı ya ne yaptınız