Ebructncft canım bence kuaförüne git ne olur ne olmaz hazırlıklı olmakta fayda var diye düşünüyorum doğuma kadar bir kere daha gidersin hem kafan rahat olur ben öyle yaptım şahsen 🙏 çok haftalarda hazırlıklı olmakta fayda var en korktugum şeylerden biri temizliğimi yapamadan hazirliksiz yakalanmakti öyle bir ihtimal kalmadı çok şükür 🤣