Aysenusta benim doktorumda hamilelere özellikle yapılması gerekiyor dedi. Ki bakanlığın öncelikli grip aşısı olması gerekenler listesinde hamileler var. Sağlık ocakları yapıyor sanırım ama daha aşı gelmemiş. Ben eczaneyede sordum aşı yok piyasada şu an. Pazartesi tekrar soracağım.