Mehtap987577 Merhaba arkadaşlar ben 4 hafta 3 günlük hamileyim ve çok üşüyorum el ayaklarım hep buz gibi ısınamıyorum sırt ve kasık ağrımda çok normal mi üşümem
Iremgokce Mehtap987577 kan değerlerine baktır canım havalarda bir garip hamilelikte tetiklemiş olabilir
masalsii Mehtap987577 normal vucut ısısı düşebiliyor ben 7. Haftadayım hala üşüyorum çorap hırka otururkende battaniyesiz oturamıyorum
F_NUR_K-S Mehtap987577 Oluyor bende de oldu Hatta kasık ağrılarım hep akşamları oluyordu Ablamda öyle olmuştu üşüme normal. Ama tabi yine de kan değerlerine baktırsan iyi olur evet
Mehtap987577 Iremgokce ben bekarkende hep böyleydim yaz kış üşürdüm ama artık üşümem arttı hiç ısınamıyorum kan değerlerimde hiç sıkıntı yok baktırdım
Minikmelek Mehtap987577 ben de aynı şikayet vardı doktoruma söyledim gripel enfeksiyon geçiriyorsun dedi serum verdi şimdi eskisi gibi olmadı
Yubu Bende üşüyorum aslında üşümek den çok ayaklarım bacaklarım buz gibi bende merak ediyorum sebebini şimdiye kadar kanimda sorun yoktu hamile olduktan sonra başladı benim
Sumeyraftt Mehtap987577 ilk aylarda oluyor canım endişelenme yazın ortasında eşim klima açmak isterken ben hırka ile oturuyordum çok üşüyordum bütün yaz adama klima açtırmadım sonradan geçiyor 😁