Semanurakyel Kızlar ne kadar doğal yol varsa denedim yok geçmiyor. Akşamları artıyor uyuyamaz hale geldim napıcam bilmiyorum 🙄
zeynepteacher Semanurakyel çok zor ben 5.ayımda yaşadım artık bebek zarar görüyordur diye kahroluyordum 1 ay geçmedi. Pekmez ye yatmadan 1 kaşık, su bulundur yanında. Bir de doktora git öksürük şurubu verebilir.
gurcem 26+5iz canım 10 gundur oksurukten uyumuyorum ama oyle mınık bır oksuruk degıl oksuruk krızlerı gecırıyorum resmen.ne yaptıysam gecmedı canım tum dogal yolları denedım nerdeyse .ballı sut,ballı zencefıl cayı, elma tarcın kaynattım ,kusburnu hepsını denedım gecmedı canmbak suan sana yazıyorum 4te uyandım oksurukten mahalle ınlıyor 😔 pazartesı gogus hastalıklarına yonlendırdı kadın dogumcum ona gıdıcem
Slinn Benim artık öksürmekten boğazımdan kan geliyordu geçen haftaya kadar. İki hafta felan çektim geceleri daha beterdi benim de. O kadar çok şey denedim ki😔kestane balı iyi geldi diyebilirim bi kaşık günlük yuttum. Sıcak limonlu su da içebilirsin balı içine katıp. Süt daha çok azdırıyor öksürüğü
Semanurakyel Slinn bal yiyorum zencefille katısyırıp ama artık o kadar bitkisel ley denedim ki onlardan da korkuyorum 😥
MrsAkkurt Kuru dut suyu iyi geliyor diye duymuştum birde suyla elma sirkesi karıştırıp gargara yapınca iyi geliyor diye biliyorum denemedim ama deneyip faydasını gören duydum