Sngl_55 38+1 bugün rahmime batan sancıyla acile geldim 1 parmak açıklıkla yatış yaptı ama bebeğin hareketlerini hissetmediğim için gayet iyiymiş amma benim açılmayı devam ettirmem için ne yapmam gerek yardim edermisiniz🙏
Ysmgns Sngl_55 sıcak suyla duş eğilip kalk hurma varsa ye canım açılman olmazsa suni sancı ile artar açılman zaten
Kirmiziigelin Sngl_55 plates topu varsa hastanede özelse eğer canım vardır onun üzerinde yuvarlanma hareketi yap oturup.
Akfth 1 cm le neden yatis yaptilarki Evde bekleseydiniz yani bebek hareketlri yok diyemi yatirdidar anlamadim Bol yuruyus merviven cikma yapabilrsin hastanede galiba