Eminesabiha bende yüksek çıktı. Doktor ilaç verdi fakat ben kullanmadım. Nasıl bir bilinçsizlik le bunu yaptım bilemedim. Bebeğini kaybetmekten korktum. Asıl kontrol altına alınmaz ise bebeği kaybetmekle başlatıp bilimum sonuçlara gidiyor. Ben 25 gr ilaçla başladım şimdi 50 ye yükseldi. Sabah aç karnına ilacı alıyorsun. Ve süreci doktor takip ediyor. Ben çok korktum bişey olur mu diye. Bir çok hamile bu durumu yaşıyormuş. Kontrollü gidildiğinde hiç bir sorun olmuyor. Korkma canım