Sumeyyeee12 Kızlar merhaba ben 10 aydır bebek istiyorum eşimde aynı şekilde bu ay 19unda olmam lazım göğüslerimde mavi damarlar biraz biraz gözüküyor bugün fark ettim sizin belirtileriniz nelerdi lütfen yazar mısınız? ❤️
1dem Sumeyyeee12 ilki tabikide adet gecikmesi gögüslerde dolgunluk kasık ağrıları halsizlik gibi gibi
Serce Sumeyyeee12 ben hiç belirti bilmedim sadece adetim gecikti 3-4 gün test yaptım çıktı arkadaşların dediği gibi kendini çok dinleme 😁
Emr Bence kendini çok dinleme belirti arama daha çok erken inş hayırlısıyla olur bebişin Rabbim tüm isteyenlere versin.
Emr Sumeyyeee12 dene en azından bende öyleydim şuan biraz daha iyiyim bıraktım akışına çok iyi anlıyorm senide insanın elinde değil ama regl daha çok var beklemelisin sabırla..
Firdevsi Sabahın beşinde midemm bulanmıştı bi kaç defa bi kaç kere domatesi çilege benzettim canmçok çilek çekmişti 🤣
GizemBeidokhti Bel ağrısı ve ben bebegim daha kan testinde cıkmadan farkettim. O zamanlar asermek icin cok erken ama ben asla sevmedigim bir yemegi oturup doyasıya yemiştim
Nis Sumeyyeee12 gögüs ucunda sızlama Gögüste şişlik Kasıkta agrı Belde agrı Adet belirtileri olmasına ragmen adet olmamak 😀
Sumeyyeee12 Emr inşallah olur canım kendimden çok eşim için istiyorum suriye de uzman çavuş 2 gün önce gitti moral olur eğer sevindirici haberi verirsem ❤️
Aynur63 Sumeyyeee12 cnm aynadan bak bakalım kirpiklerinde çiftleşme var mı degişiklik hissedersin illa ki
Gldane Sumeyyeee12 ben hiç belirti bilmedim 1 gün günüm geçti bildim ki hamileyim ☺️ herkesin belirtisi aynı olur mu oda var canım 💞
cevrik Sumeyyeee12 evet vücut ağırlaşıyor göğüsler şişiyor ve acıyor dokunamıyosunuz. Kasığınız bacaklarınız ağrıyor adet yaklaşır gibi.. çok hassaslaşıyorsunuz eğer gebe kalırsanız mutlaka hissedersiniz birşey olduğunu 🙏🏻
Sumeyyeee12 cevrik tamam takip edeceğim ve eğer hamile olursam mutlaka yazacağım canım şimdiki söylediklerin uyuyor sürekli ıslaklıjk hissi var