Zehra34 Canım merhaba bende 18.haftamdayım ve bir kaç gündür eşya toplarken cok yoruldum bugun de kazasız belasız taşındık çok şükür
e haliyle bugün de aşırı yoruldum belim çok ağrıyor ama onun dışında kanama leke şancı vs hiçbirşey yok sadece kendimi yorgun ve bitkin hissediyorum benim de içimde hep bir korku var acaba birşey oldu mu diye doktoruma mesaj attım acile gitmeyi düşünüyorum diye uzan dinlen birşey olmaz merak etme dedi içimi rahatlattı en azından şuan da uzanıyorum birşey olmaz inşallah içimizi ferah tutalım dua edelim ALLAHım yavrularımızı sağ salim bizlere bağışlasın inşallah canım 🤲🌸