Egeymen 27. Haftamda 1,5 cm açılmayla acil serklaj yapılmıştı ilk Bi hafta hafif hafif kanama oldu sonra kesildi tamamen. 29.hafta kontrolünde her şey yolundaydı. Bugün 30+0 haftalık olduk. Az önce tuvalete gittim peçeteye biraz kan geldi kıpkırmızı değil pembe. Buradaki devlet hastanesi bakmıyor nst ye bile bağlamıyor 32.haftadan önce hiçbi şey yapamayız diyor özelde ki hastanem de 1,5 saat uzaklıkta. Ağrım falan yok kasılma da yok. Bu gelen nişan mıdır yoksa serklaj dan haftalar sonra da böyle olabilir mi normal mi başına gelen var mı? Kusura bakmayın uzun oldu 😔
sinemsinem1 Egeymen benim serklajım 15. Haftada atıldı şuan 35+1 im son 2 - 3 haftadır benimde sizin gibi kanamalarım oluyor hastaneye gidiyorum progestan veriyorlar kanama duruyor taburcu ediyorlar doktorlar ne normal olduğunu söylüyor nede anormal
Egeymen sinemsinem1 sürekli olarak progestan Endol ve magnezyum kullanıyorum zaten ve sürekli yatıyorum yine de böyle olunca kokuyo insan
sinemsinem1 Egeymen magnezyum ve progestan kullanıyorum ama ciğer geliştirici iğne vurulduğundan beri endol kullanmama izin vermiyor doktorum korkmaya gelince haklısın ama dikkat et bizim gelişim 10 gün geride şimdiden dikkat et beslenmeye
minnakmina Sadu rahim agzına atılan dikiş açılmayı önlemek amacıyla yapıyorlar doguma yakın dikişi açıyorlar
Egeymen sinemsinem1 her şeye dikkat ediyorum insan diken sütünde olunca en ufak şeyden korkuyor otomatik olarak her şüphede de doktora koşamıyorum uzak, insan yaşayanlardan tecrübe akıl istiyor işte
sinemsinem1 Egeymen seni çok iyi anlıyorum bitti dedikte problem çıkınca insan tükeniyor hem bedensel hem ruhsal olarak çok yıpratıcı ben son 2 gündür tükendim açıkçası
Egeymen sinemsinem1 aynen öyle valla eşimden ailemden de utanmaya başladım artık sürekli Bi sorun çıkarıyormuşum gibi geliyor Bi an önce sağ salim günümüzü doldursak keşke
sinemsinem1 Egeymen bi böyle düşünen benim sanıyordum kanamam var yada sancım var demek istemiyorum insanlarda benimle yıpranıyor kısır döngü gibi hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor bazen
Egeymen sinemsinem1 aynen valla şu kalan zaman da kazasız belasız bitsin artık istiyorum çok yorucu ve dediğin gibi yıpratıcı Bi yolculuk bizimki 😔 inşallah hepimiz bu çektiklerimizin karşılığını alıp mutlu sonu görürüz ☺️
Busesalh Bendede olmuştu geçen hafta sümüksü bi akıntı pembe değilde sarımsıydı sordum doktora normal dedi düzenli kasılmalar olmadıkça korkma zamanında gelir inşallah bebişlerimiz bende 30 haftadayım bu arada
sinemsinem1 Busesalh sürekli sarımsı akıntı var ise enfeksiyon belirtisidir idrar ve vajinadan bi kültür alınması iyi olur
Egeymen Busesalh kasılma hiç yok sadece arada Bi kasıklarıma ağrı giriyor ama doğuma hazırlık ağrılarıymış bunlar da bu haftadan sonra normalmiş sanırım düzenli değil, sarı akıntı enfeksiyon diye biliyorum ama var mı sizde enfeksiyon?
sinemsinem1 Gamzedeniz en önemlisi kendine yediğine dikkat etmek benim oğlumda gelişim geriliği var 35 haftalık ama 2200 gram hala 10 gün geride doktorum 37. haftaya kadar gelişme görmezse dikişi açıp suni sancıyla doğum yaptıracak çocuğumuzun ne kadar sağlıklı olacağıda muamma tabii