Fatmaaldmr canım ben kendim vuruyorum göbekten ilk zamanlar acıyodu yakıyordu ama şimdi alıştım galba acı öyle hissetmiyorum yapmadan önce bebe yağı sür demişti doktorum yatarak yapıyorum fazla acımıyor öyle tabi morarma falan oluyor sağlıkocağında ki hemşireye sormuştum bizde yapsakda morarma yakma olur dedi ☺️