Meleginannesi55 Slm kızlar3, 5 aylık olduk göbeğim olmadığı için mi hareketleride hissetmediğimden mi bilmiylrum ultrason günleri hariç sanki yokmuş gibi ki kolay yollarla hamile kalmadım zor bir dönemden geçtim sonuç müjafattı ama bilmiyrum mesela ablamlar halamlar benden daha çok bebek kıyafetleri bakıyor fikir veriyorlar ben hiç bakmıyorum bile aklıma gelmiyor belkide cinsiyeti belli değil diyedir olabilr mi? Ben ki bi hamile kalıyım ilk aydan 9aylıkmış gibi yürüycem görürsünüz diyen biriydim şimdi neden böyle oldu anlamadım fikirlerinizi bekliyorum...
Deletedmom6 Meleginannesi55 Alışırsın 😇 Göbeğin çıkmadan hatta bebeğin tekme atmadan hiçbişey hissetmiyorsun sanki normal hayatını yasıyormuşsun gibi cinsiyeyini öğrendikten sonraki yapacağın alışveriş atacağı tekme seni heyecanlandriacak o zmn alışacaksın 🙏😋
Kadert Meleginannesi55 aynı ben bazen ağlıyorum ben niye duygusuzum bu kadar diye ne hissedeceğimi bilmiyorum mutluyum değilmiyim onuda bilmiyorummm ☹