Hilallsen 34. Hafta çok geç değil mi? Gümrükten almayabilirler sizi. Gerisin geri ülkenize gönderilebilirsiniz. Neredeyse 12 saat gidip 12 saat dönmek zorunda kalabilirsiniz. Doktorlarda benim araştırdığım kadarıyla 28. Haftadan sonra kabul etmiyorlar. 🤷♀️ Gebe takip sistemimiz aynı değil çünkü. Bende 35. Haftamda gitmek istedim annemle. Doktorum doğurup geliceksen izin veririm ama 2 hafta gezip dönücem dersen asla gidemezsin dedi 😂😂 Gümrükten geri döndürülme ihtimalinde çok yüksek riske girme dedi. Gidebiliyorsanız daha erken gidin mutlaka. Zaten vizeniz çıktıysa en az 5 yıllık, 180gün kalma süreli vermişlerdir. Rahat rahat gidip gelirsiniz. 🤗 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. ❤️