Rabisko Merhabalar aranizda yeniyim. 2basarisz aşılamam var. Şu an tüp bebekle gebeyim galiba 🤷♀️ test günüm 15i. 10 ekimde bhcg 18.40 cikti bugun yeniledim 14.90 çıktı değerler pek hoşuma gitmedi acaba yukselir mi? Başına böyle bir sey gelen var mi acaba 🤔 ..
Nurr Rabisko kimyasal gebelik olabilir benimde ilk 17 çıkmıştı sonra giderek düşmüştü inşallah sizinki öyle değildir olsa bile kısmet üzülme ben üç ay sonra tekrar hamile kaldım rabbim isteyen herkese nasip etsin 🌼
Rabisko Nurr sevindim adiniza saglikla gelsin inşallah 🙏 insallah normal sekilde seyreder bekleyecegiz artik