Suheyla19A Hazalgolbasi acılan iştah ve 2 haftada alinan 1 kiloyla kafa karistirici gidiyor sizce 2 haftada 1 kilo nasil kizlar 15 haftaligiz bu arada
Merve_23 Mide bulantılı. Ve geceleri mide ağrılı. Eskiye göre azaldı ama devam ediyor hala, iştah yok fazla acıkma hissi yok :( sizlerin nasıl
Ruhsuz Ben de Nisan annesi olacağım galiba tabi nasipse İnşAllah, şeker çıktı bende yoksa mayıs başı olacaktım
Aysse-03 Benim biraz kasıklarımda anlık Ağrı batma tarzı şeyler oluyor doktoruma sordum rahim büyüdüğü içinmiişş onun dışında biraz iştah açıklığı var
esgokmer Hayırlı geceler bende ikinci cocugu mu inşallah nisan da kucağıma alicam.. Ilk gebeliğime göre daha rahatım elhamdülillah.. Ara ara istirfalarm oluyor bazen hiç iştahım olmazken bazende sürekli açıkıp yemek yeme hissi geliyor... Kızlar Allah hepinizi sağ salim evlatlarınıza kavustursun♥️♥️
Sermec Hazalgolbasi ben de 15+3 haftalık hamıleyım su an cok rahat gecıyor arada gelen bel agrılarını saymazsak 🙂
zelis63 Sermec ya bende tam 15+2 dünden beri bir bel bir kalçam ağrıyor sancı gibi normaldir demi siZdede oluyormus
[silindi] Nisan sonu gibi doğucak inşallah sağlıkla gelsin. Ay kızlar ben aşırı duygusalım bu hafta herşeyi kafama takıyorum herşeye ağlama isteği geliyo resmen yemek yiyorum çok yiyip rahatsız oluyorum 2 saat sonra yine acıkıyorum. bütün gün yatmak istiyorum canım hiç bişwy istemiyır resmen😩