Deletedmom124 Sibl8 dandik bir marka almıştım 50 liraya 3 yıl oldu kullanıyorum proterm markası gayette idare ediyor
Deletedmom6 Sibl8 Rulo ağda ların makinasını soruyorsan ben sesu kuĺlaniyorum canım çok güzel sesu ne kıl bırakıyor nede ağda kalıyor bir kere de hemen alıyor makinası da çok güzel hemen ısıtıyor
Deletedmom124 Sibl8 benimki 2 kartujlu ortada da kazanı var canım her türlü iş görüyor dandik falan ama iyi ısıtıyor daha iyi birşey almak istersen arkadaşlar önerirse onlara da bakabilirsin
Akademisyenanne Sibl8 yok canim. Ayni olmak zorunda degil ki🤗 makineye sesu da oluyor vivet de oluyor. Vivet agda olarak cok daha iyi. O yuzden onu kullaniyorum. Ama makinemi sesudan almistim.