Mucicemiz benim iki yaşında oğlum var. Onun Doğumu için almıştım. Bebekken hep içine koydum onu çok da seviyordu bebeğim. Ayrıca araba kullanırken de hep pusette oturdu. Yolculuklarda sürekli uyudu. Anne karnındaki pozisyona yakın oluyorlar diye seviyo bebekler puseti. İnşallah doğacak bebeğimde de kullanacağım.