Nhlaslan Merhaba anneler ve anne adayları... 26+2 haftalık hamileyim bi oğlum olacak inş. İsim konusunda kararsızlık yaşıyoruz. İki isimli olacak. Sefa isminin yanına önerilerinizi bekliyorum. Alperen Sefa şimdilik hoş geliyor...
hilalyavuz Nhlaslan yağız eymen düşünüyorum ben de oğlum olursa 💙 yağız,eymen,yiğit,doruk,aras Sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻☺️