Tuce aynı bende öyleyim canım 9+3 üm perşembe akşamı gidicem ama hep ya bi sorun varsa ya duymazsam diye içten içe düşünüp duruyorum. Bundan önce bi düşüğüm olmuştu 6 haftalıkken ondan herhalde. Allahım sağlık sıhhatlerini göstersin iyi olsunlar hep. Onlar ne kadar iyi biz o kadar mutlu😊