Nesibeferit Kzlar bebek alta vurdukça hafif yanma sızı gibi oluyor vajinada sanki ufaktan açılma oluyormuş gibi. Nedir acaba bilen var mı. Son 2 3 haftadaym
ilkinn Nesibeferit açılma hissetmiyorum ama diken gibi batma oluyor bazen hareket ederken. Aha diyorum suyu fln patlatıcak şimdi 😂
Sumide Kizlar benim de bazen vajinada batma oluyo kisa süreli ama enfeksiyon da yok acaba açılma midir olsa hisseder miyiz bilemedim.
bengiben Nesibeferit benim de vajina kemiklerim acıyor. Bir de ara sıra sanki o kemiklere düşük voltajda elektrik veriyolar gibi bi çarpıntı oluyo.
Nesibeferit bengiben ağrı ayrı o zaten oluyor kırılacak gibi oluyor hatta. Bu farklı nasl anlatsam bi yara sızlar ya öyle bisey sanki orda açılma oluyormuş gibi. Sanki doktora gitsem acilman var dicek gibi olabilirmi acaba. Keşke var dese ama