DiplomaliEvHanimi bende artık başladım kuzu onu verdi bugün başladım perşembe kontrol var bakalım nasıl ilerlycek süreç öğreneceğim çok heyecanliyim eşimde sperm testi vericek doktor versin dedi bide doktorum kendi teklif etti bende bi sorun çıkmadı çok şükür deneyelim dedi bir kürtaj ve kimyasal gebeliğim var en son martta idi o zsamandna beri kalamadım deyince sağolsun bide bu arkadaşımın doktoru ilk defa gittim böyle yapması hoşuma gitti cnku başkaları ilgilenmedi böyle