TazecikAnne22 Hanımlar molfix yeni doğan bebek beziyle başlayanlar memnun musunuz? 🙂 @https://photos.app.goo.gl/F7Xhj817ZLRou83g9
Semuss TazecikAnne22 yenidoğan değil de 2 numarasını aldım primadan daha çok beğendim ben . Yenidoğan prima aldım durmadan sızdırdı . Hem bunda cis yapınca renk değiştiriyor hafif bi koku var daha güzel
Deletedmom0041 TazecikAnne22 Ben 1 paket kullandım hiç memnun kalmadım. Çok sert bir dokusu var ayrıca çok sizdiriyor. Evybaby kullanıyorum 2 aydır çok memnunum tavsiye ederim
TazecikAnne22 Kelebegimmm Bundan sonra a101 veya migros markası kullanıyım diyorum bakalım nasıl yaparım 🤷♀