nurellaam ben nst ye girerken mesela nst yi bağlayan görevli ablalar olsun hemşireler olsun aşırı ilgili aşırı duyarlılar. Sen olumlu olursan onlara iyi yaklaşırsan ılıman karakterle aşırı iyi dönüş alırsın halini hatrını sorarlar seni Tanırlar ve ilgilenirler çok.
Kendi isteğimle sezaryan yaptım Sevil hanımla ailem inanamadı normal Doğum yapmışsın helal olsun doktoruna diye hemen ayaklandım ☺️ Ameliyata girerken anestezi uzmanları süperdi o kadar rahat geçirdim ki duygulanmıştım çok korkuyordum anestezi uzmanları konulmaya başladılar benle o kadar rahatladım ki o rahatlıkla anestezi mi uyguladılar kahkahalarla bayıldım genel oldum çünkü sonrasında geldiler hal hatrımı sordular bebeğimi sevdiler ☺️ Hastane de yattığım sürece bakıcı olsun temizlik görevlisi olsun sağolsunlar benim ailemle ve benle çok ilgili oldular. Ayrıca ikili test ikili tarama testlerimi yapan radyoloji uzmanları çok rahat güvenebilirsin gerçekten ilgililer testlerin üzerine titriyorlar.
Çocuk doktorumuz bebeğim doğduğun da her şekilde yanımızdaydı oğlum sayesinde tüm taramalardan vs geçti bebek hemşireleri emzirmeyi öğretti yardım istediğim zaman sürekli odamı yokladılar ben bir kaç hastaneye de gitmiştim bilgi almak adına daha iyisini bulamadım erdem hastenesinde saygıda bu ilgili alamadım açıkçası