momof3 cevabınız için teşekkürler inşallah bnde öle olur 19 haftalık ayrıntılı da gözüktü iki hafta sonra gel dediler tekrar gitcem. Şuan bebeğe değmiyor ama değebilir dediler çok endişeliyim ve üçüncü gebeliğim diğer iki begegimide kaybettim o yüzden daha fazla düşünüyorum.