nefesssss Kızlar emziriyorum sütüm de var ama göğsüm inanılmaz acıyor 17 günlüğüz daha. Göğsümün ucunun dibi yarık gibi oldu emziriyordum ama dayanamıyorum tek memeyle de içim rahat etmiyor yara olan göğsümden sütüm akıyor ziyan oluyor yaradan emziremiyorum lansinoh falan hak getire yani. Bi iki gün o göğsümü emzirmesem bişey olur mu lütfen bilen yaşayan varsa yardım etsin
hulyafatmadmr nefesssss pek bir bilgim yok ama arkadaşım zeytinyağı sürerdi. Sürekli sürdüğü için böyle bi şey hiç yaşamadığını söyledi. Emzirdikten sonra kendi sütünüzü de sürebilirsiniz. Doktorlar da öneriyor bunu. Geçmiş olsun.
Havva1212 nefesssss burda okuduğum yorumlarda en iyi gelen göğüs kalkanı canım doğum yapan herkes öneriyor
Gzdclktk nefesssss gümüş kapaklar var onları dene. Ben doğumdan beri kullanıyorum hiç sıkıntım olmadı. Gümüşün iileştirici özelliği varmış🙏
Ruzgarhatice Ayva çekirdeği iyi geliyor interneetten bir bakin isterseniz .. bebek emmese bile sagip siringayla verin süt ziyan olmasın 😊
Nurdanelif Kalkanlar var canım bide gümüş kapaktan çok memnun olanlar var ben aventin kremini ve göğüs kalanını kullandım acıdı ama tedavi etti krem
smyyekya nefesssss problem olmaz olur mu doktorunuzla ve en azindan aile hekimligindeki ebenizle gorusun mastit olursunuz allah korusun
espalp nefesssss emziremiyorsanız sağın en azından şişliği azaltırsınız hem bebeğe verirsiniz. Ayva çekirdeği deneyin bana çok iyi gelmişti
Akannaka Tahin yağı arkadasım hemen iyileştiriyo tahinin üstüne çıkan yağ var ya o olacak sık sık sür bebiş emsede sorun yok sık sık sür iyileşir allahın izniyle
Ecmelinannesi Benimde hep yara oldu ne denediysem olmadı kanadı hatta ama korka korka emzirdim kendiliğinden iyileşti sana tavsiye bol bol emzir gecicek insallah
Tskrncngz nefesssss geçmiş olsun canım emzirmeden önce sütünü sağıp meme ucuna sür emzir emzirdikten sonra tekrar sütünü sür çok iyi geliyor ve iyileşme hızı çabuk oluyor
ZAsk nefesssss Emziremiyorsan bile mutlaka sağ. Kanallar tıkanır daha çok acı çekersin. Geçmiş olsun.
Ozgehasan nefesssss emzirmessen sutun kesilir diye biliyorum ben canım ama tam da bilmiyorum yalan soylemiyim