MedineDinztrk AyseSapmaz bizim bugün kontrol vardı doktor haftaya gel dedi tekrar 🙈 normal doğum için bekliyorum bakalım hikayeni yazmayı unutma ☺ Dualarım seninle
Sibelgrsy AyseSapmaz ay ne güzel canım ins bnde biran önce kavuştum 40+5 olduk tık yok sancı falan yok