Arzu_fa Kızlar 1 haftadan fazla oluyor göğsumun altında çok şiddetle bir ağrı var oturamıyorum nefes alamıyorum batma gibi bise değil bu kemiklerimi parcaliyorlar sanki ve sadece sol göğsümde bu ağrı var ve göğüs ucunun yanında dokunduğum zaman bir şişlik hissediyorum bunlar normal mi lütfen yazın
Zeynada Arzu_fa Canım bi haftadır şiddetli diosun sence normal mi Allahaşkına? Biz burdan normaldir geçer desek hala durcak misin O ağrıyla. Tabikide doktora görün.
Arzu_fa Zeynada evet şuan yerimde duramıyorum mesela sol göğsumun altı ya ben hamilelikten diyordum ama sadece sol ve bu kadar ağrıyı ilk defa yaşıyorum
Merveeex Arzu_fa anladım canım hamilelikte de göğüs agrısı oluyor onunla karıştırmış olabilirsin sadcee cok şiddetli dediğin için görünmelisin. Ama belkide hamileliktendir bu agrı da ama yine de görün