Mrvf bende 30+ 1 bebeğim 1500 kilo denildi ve cuma günü sancim vardi erken doğum olabilr denildi onlemek için serum taktılar nts de sancm vardi bugun ise bebeğim harektleri her zmaandan daha az suyum da azabilirmis bende çok korkuyorm acile gitsem suan yine altan bakcam diyolar haftası büyük diye bende doktorma gitmek istiyorum o korku panik bende de var zor geçiyor bu haftalar biliyorum nasıl olcak rabbim bütun.annenelere kolaylık versin 🤲