Mrvdmrbs benim de adet tarihim gelmeden önce göğüslerim ağrıyordu çok hassastı ben de adet olmaya yordum fakat 3.gün geçince test yaptım çok net olmayan silik bir çizgi vardı şu an 10+2 haftalık hamileyim ☺️ Şöyle bir durum var benim normalde adet zamanı göğüs hassasiyetim olmazdı genelde karnım ağrırdı. Rabbim inşallah nasip etmiştir siz de o sevinci yaşarsınız siz ve tüm bekleyenler. Hamile olan herkes de sağlıkla kucağına alsın inşallah 🤲🏻☺️