Hjkl Gebeliğimin 23 . haftasında müthiş sağ yan ağrısı ile acile gittim usg sonrası sağ böbreğim 17mm büyümüş 4 gün hastanede tedavi oldum çok şükür ağrılarım geçti ama şimdi 30.haftadayım ağrılarım tekrar olmaya başlıyor gibi ve 20mm olmuş böbrek 😞 böyle süreçten geçen var mı normal Doğuma engel olur mu ?
GamzeSevinc Ben de 30 haftalığım ve sırt ağrısı sebebiyle doktora gittim sağ böbrekte büyüme çıktı yaşayanlar varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinim.
Derya21d Bende de aynı sıkıntı var 26. haftadayım böbrekte genişleme olduğunu söylediler hamileliğe bağlı da olabilir taş da olabilir dedi doktor ilaç verdi bi ay sonra kontrole gideceğim