eknsnsr98 içine çökercesine bastırmak değil tabi 😀 hafif böyle bi baskı .herkes in farklı kimi erken hissedebilir kimi geç ben oğlumda galiba çok hatırlamıyorum ama daha geç hissettim 6.ayda falan hissettim galiba .ikinci gebelik şu anda o yüzden sanırsam erken hissettim birde ultrasonda 12. Hafta da baktığında doktor ense kalınlığını ölçmek için bile yakalayamamıştı çok hareketli idi hala da öyle her gittiğimizde hep çok hareketli doktor hep diyor nasıl hareketli diye ya çok hareket ediyor diye hissediyorum ben ara ara ya da ikinci gebelik diye herkesin farkli .olabilir yani 🤷♀️