Prenses2533 Doğumdan beri yalniz kalmaktan korkar oldum ister istemez esim geceleri aksamlari isten dolayi birakmak zorunda oluyor ailemden herkesten uzagim arkadaş yok komsu yok nasil yencem bilmiyorum icimden bu korkuyu
DilekH Prenses2533 canım bol bol ayetel kürsü oku Bende çok okuyordum elhamdulillah bende işe yaradı Kurban olduğum Rabbim sanki korkularımı bir anda aldı
Tubabyrl Prenses2533 lohusa mısın 40 cıktı mi ? 40 i çıkmadan yalnız bırakmayın derler korkulurmus ama bol bol dua oku felak nas ve ayet-el kürsi 7 kere oku hepsini eline üfle vücuduna sür ellerini. Inşallah ferahlarsın bi de düşünmemeye çalış korkuyu