Sibl8 dusukdu bebeğimde böbrek büyümesi vardı ikisinde de ramazanın sonunda doğum yaptım ilk bebegimdi erkekdi çok ilerledi 5ayda cikdi perinatoloji uzmanı gördü duzelmedi vefat etti yasamadi su alsurdim kordondan kan ama naptiysam yaşamadı çok para harcadım çok doktora gittim olmadı Ekim boş kaldi