Nefes123 Kızlar adetine 8 gün var ama aşırı göğüslerimde ağrı var dokununca bile acıyor arada kasıklarım ağrıyor arada idrara çıkıyorum midem bulanıyor midemden ekşi bir su geliyor gibi oluyor sürekli uyku halindeyim rahim tarafında sancım oluyo sizce test yapmalı mıyım???
Mrvdmrbs Nefes123 göğüs ağrısı bende de çok hemde çok aynı gün regl tarihimiz inşAllaahh 2mizde de isteyen herkeste de vardır🤲🏻 benim 1 hafta önce başladı göğüs ağrısı 8inde..
Nefes123 Annevebebisi ayy çok heyecanlıyımm beklemeye çalışacağım ama o psikolojiyle çıkmazsa diyede korkuyorum:(
Annevebebisi Nefes123 ben de o kadar telaş ve heyecanla beklemiştim ki. O kadae iyi anlıyorum ki sizi. Hayırlısı tabi ama çıksa da çıkmasa da beklemek en iyisi. Şimdi negatif çıksa boşuna üzülmüş olacaksınız eğer varsa :)
Nefes123 Yorumlariniz için çoook teşekkür ederim kızlar beklicem bakalım sonuç ne çıkıcak haber veririm 😘