Diyetine uy, çok güzel düzene girer.. Zaten doktorlar da söyler, diyeti tam uygulayan şeker ve tansiyon hastaları en uzun yaşayan insanlar olur diye.. Çünkü çok sağlıklı besleneceksin.. Maşallah 30 haftalık olmuşsunuz.. Ekstra bir durum o kadar ultrason kontrolünde belli olurdu.. Demek ki şimdilik bir zarar yok, artık dikkat edeceğine de göre düzelecektir, hemen düşüyo değerler hiç canını sıkma, sadece boğazını sokacaksın, arkadaşım 190 küsürlerdeydi 2 haftada düştü, moralini bozma, yalnız bişeye dikkat et, tam buğday, kepekli, çavdarlı ekmek, inanma, gerçek değiller, hiç yeme tavsiyem 🤞🤞 emin ol farkı hissedeceksin 3.gün.. Acil şifalar diliyorum 🙏