Umran_ Denizerdem yarın 38 olucaz bizde enson pazartesi gittim 37+1ken sancı falan çıkmadı allahtan pazartesi tekrar kontrol var cuma günü de sezeryan 😬😬
Elifgul90 Denizerdem bizde geceden beri hiç durmadan hareket ettik mide yanması hiç Yaşamadığım kadar yaşıyorum kalçam çok acıyor kalktıkça kitleniyorum yarım cm açıklık vardı en son 😇
Busrabusra123_ Bugün fazla kasilmam var ve kasılma oldukça özel bölgemde bıçak gibi bir ağrı oluyor ve bugün idrarımı tutamıyorum birden geliyor az bir şekilde anlamadım niye böyle oluyorum daha dün kontrole gittim
Gurbetci93 Bende son bi kaç gündür çok zorlaniyorum onumuzdeki persembe kontrolum var buyuk ihtimalle cati muayenesi de yapılır ama vajina kemigimde inanilmaz bi ağrı var yürüyemiyor yatamiyor oturamiyorum sebebi nedir bilmiyorumda dogum yakin gibi hissediyorum
Denizerdem Gurbetci93 benim de öyle bir ağrım var bende çözemedim yaa yürüyemiyorum o yüzden ağrı oluyor
Aby34 Biz de 37+3 dün kontrolüm vardı çatı muayenesi ilk defa oldum parmak kadar açılmam varmış nstde sancım çıktı çok fazla gün içinde kasılmam oluyor artık zorlanmaya başladım kızım da çok hareketli inşAllah normal dopum yapabilirim