denizadaalpp kizlar cok hoşuma gitti bnm mavi aldım depoya kaldrcklrdi tam gördüm aldim yorganida guzel 27 tl .. nevresimde alicam
Kbrbydkk Ay nasıl aldınız yaaa😏 bizim burda Çarşamba akşamı koyuyorlar ama satışa izin vermiyorlar 😕denizadaalpp
Dmt01 denizadaalpp ay bende almak istiyorum ama Perşembe günü hastane randevum var nasıl ikisinede yetişecem bilmiyorum valla keşke burdaki a101 e de önce gelsede alabilsem
denizadaalpp daha cikarmazlar iste bn depoya koycklri zmn gordum digerleri kutuluydu kuvetler gozukuodu 😅🤣
Melteeeem El_mu 30 tl mi ben geçen gün baktım küvetine kovası 30 tl sadece küveti de ya 70 di yada daha pahalıydı pahalı geldi almadım A101’i beklicem bende
El_mu Melteeeem Ben gecen haftalarda mağazadan aldım sadece küvet 30 tl. Boyları var dediğiniz 60 tl olan büyüktü benimki küçük galiba
turkancakar Kızlar A101 dekinde file Yok 25 tl 18 inde BİM’e geliyo filesiyle birlikte 20 tl onada bakın derim
dentem61 ben 140 aldım det halinde bir markanın küvet setini gayet iyiydi yani beğendim içime sindi yani