Serce tıbben mümkün değil zaten!! O yüzden insanlar o bebek hareketi değil diyor! Sizce mümkün mü embriyo halindeyken hissetmeleri? Komik olmayın artık! 19.haftadan sonra çok az hissedilir,o da çok az yani! Tekme vs diyorlar bir de..offf biraz oturup makale vs okusunlar