Esmanr Bebeğinizin kalp atısını ne zman gördünüz duydunuz ben 6+3 te gittiğim de kesede bebeği gördük doktor kalp atışlarını görüyorum ama şuan duyamayız küçük 2 hafta sonra duyulur dedi sizce bu doğal mı ?
Sym_ Esmanr aynı şeyi bana da söylemişti doktor. İlk muayenede 6 haftalıktım şu an duyamayız 15 gün sonra gel demişti. Sonraki kontrolümüzde duyduk. Bence normal yani
Mucize34 Esmanr 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 7 haftalıkken kalp atışını duyduk 1 ay sonraya randevu verdi doktorum şu an iyi gidiyor
M_agayeva Ben 7+5 haftalik hamileyim drye gitsiyimde 6+4 dukalp atisini ben duymadim ama doktorum net duydu her sey guzel dedi1 ay sonraya randevu verdi
Armin33 Kalp atışı için geç döllenmeyse geç duyuluyor.Benim 6+4 te duyuldu birkaç gün önce. Doktorum 10. Haftada duyduğum hastam bile var dedi. O yüzden sabırla beklemek gerekiyor.