Sryyksl Kızlar bir çok ürün var ve çok kararsız kalıyorsun hepsinin ayrı ayrı şikayeti var. Sizin memnun kaldığınız yada önerileriniz var mıdır 🙏🏻
Glpri Sryyksl ya cidden bana da hediye alıcak kardeşim karar veremiyorum e bebekte pacht bebek arabasi var poşetle de uyumluymus travel sistem çok oneeilmiyo kafam karıştı şuan fiyatı da iyi bilmiyorum besik ve araba çok zorlanıyorum
Pircu Abim bana 4baby almış. Görünüm olarak hoş bi arabaya benziyor ama henüz ben de kullanmadım. 9 hafta sonunda nasipse kullanacağım İnşaAllah 😀
bdsglm Bizimde kafamız çok karışmıştı bu bebek arabası konusunda çok gezdik sorduk araştırdık joker sunny baby, e-bebek joie ve mamas papas arasında kalmıştık. Tercihimizi mamas papas markadan yana kullandık 👼🏻
Sryyksl bdsglm bende joie de kaldım açıkcası ama yorumları çok güzel değildi sanki 🙄 mamas papas nasıl kullanıyor musunuz
bdsglm Sryyksl joie anlatan arkadaş çok güzel anlatmıştı yorumlara bakmamıştım sanırım 😁 henüz kullanmadık 36.haftamdayım şuan bekliyoruz 🤰 size de fikir olmuştur umarım 🌸
Senakarabey Elele allroad modelinin siparişini verdim ben. Gidip mağazasında da baktım aynı özellikteki diğer markalara göre hem daha kaliteli hem de daha hesaplı geldi bana. Kullanmadım henüz ama uzun araştırmalarıma göre tavsiye edebilirim şuan.😅